Wednesday

Still Did Not received My Net book

I mentioned here almost three two weeks ago that I ordered a netbook online. Until now it is still not delivered. I just want to try if that is really a good netbook. I know that it is good for traveling because it is very light. I almost decided to order another one but finally wait now till it comes. I also received an email from the company that it will be delivered soon around middle of this month. I am quite contented with this company at least they let me know the status of my order. In contrary to Quelle, an online shop who even don't answer my emails regarding the status of some orders before. I am quite disappointed with their customer service. Is it the reason why the company is now in hot water? We will see.

Below was the email or Baur to me last week. This mail simply means that they ask for apology for the delay of the item and give me the alternative to browse with their similar products. So companies and business owners out there, Always remember "Customer Service".

"Sehr geehrte Frau XXXX,

Ihre Bestellwünsche hätten wir natürlich gerne sofort erfüllt. Es tut uns sehr
Leid, die von Ihnen bestellten Artikel sind jedoch bis heute nicht lieferbar.

Bitte entschuldigen Sie vielmals.

Die unten stehende Tabelle informiert Sie, wie der aktuelle Lieferstatus Ihrer Artikel ist. Für den Fall, dass der Lieferstatus "nicht mehr lieferbar" lautet oder Ihnen die angegebene Lieferzeit zu lange ist, wählen Sie bitte einen Alternativartikel. Auf www.baur.de warten
über 150.000 Artikel auf Sie - hier finden Sie das komplette Sortiment aus allen BAUR
Katalogen und darüber hinaus viele Zusatzangebote, die nur online erhältlich sind.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr Baur Versand
Bestellservice
Digg!

No comments: